Mlekarna Celeia v polletju s skoraj 35 milijoni evrov prihodkov

Mlekarna Celeia je v prvi polovici leta ustvarila 34,8 milijona evrov prihodkov, kar je enako kot v prvem polletju lani. Zabeležila je tudi dobiček, a direktor mlekarne Vinko But njegove višine ni razkril. Kot je dejal na današnji novinarski konferenci, mora s tem podatkom naprej seznaniti nadzorni svet družbe.

Mlekarna Celeia v polletju s skoraj 35 milijoni evrov prihodkov

But je ocenil, da je bilo poslovanje družbe v prvih šestih mesecih uspešno. Po njegovih besedah so se lani začeli ukvarjati z novo strategijo razvoja, ki so jo letos predstavili tudi lastnikom. Ti so jo sprejeli z odobravanjem, a so si vzeli še nekaj časa za premislek o določenih zadevah, je dodal.

Glavne usmeritve strategije so povečanje produktivnosti in dobičkonosnosti, rast prodaje in večanje tržnega deleža, posodobitev in digitalizacija proizvodnje ter močna, prepoznavna in pomlajena blagovna znamka Zelena dolina.

"Skrbimo tudi za trajnostno poslovanje in trajnostni razvoj podjetja. Mlekarna Celeia je eno redkih slovenskih podjetij, ki je v zadružni lasti, saj je v lasti 15 kmetijskih zadrug, imamo pa preko 650 rejcev. Zadruge imajo različne lastniške deleže, ki se gibljejo od dva do 18 odstotkov," je povedal But.

Mlekarna Celeia je v prvi polovici leta odkupila 35 milijonov litrov izključno slovenskega mleka brez gensko spremenjenih organizmov, kar je 10 odstotkov več kot v lanskem primerjalnem obdobju.

Stroški poslovanja so se v polletju znižali, predvsem stroški energentov. V primerjavi z enakim obdobjem lani so bili nižji za 34 odstotkov oz. za skoraj milijon evrov.

"Do konca leta pričakujemo, da bomo obdržali donosnost na prihodke med 2,5 in tremi odstotki. Letos smo za naložbe namenili 1,9 milijona evrov, prihodnje leto pa bomo vložili tri milijone evrov," je napovedal But.

Letos je tako mlekarna postavila drugo sončno elektrarno in si sama proizvede osem odstotkov električne energije. Ostale investicije so bile usmerjene v tehnološko prenovo opreme in fazno prenovo infrastrukture, nekaj sredstev so namenili tudi prenovi informacijskih tehnologij oz. zamenjavi strežnikov za večjo kibernetsko varnost podjetja.

Prav tako so letos nadaljevali projekt Za dobrobit živali, v okviru katerega so med drugim posodobili 16 hlevov svojih rejcev, ki so jim pomagali kupiti nove prezračevalne sisteme.

Vodja nabave, prodaje in logistike v Mlekarni Celeia Aleš Robek je povedal, da so poleg Slovenije prisotni še v 13 državah, med katerimi so glavni trgi BiH, Hrvaška, Makedonija, Črna gora in Italija. Pri tem je prav italijanski trg označil kot zelo dobičkonosen, saj na njem svoje izdelke prodajajo po višjih cenah kot v Sloveniji.

Upoštevajoč vse trge sodelujejo z več kot 900 kupci. Med njimi so največji klasični in diskontni trgovci, kmetijske zadruge, industrijska podjetja, domovi za ostarele in šole.

Poudarek v prihodnosti bo na funkcionalnih živilih, tudi z manj soli, sladkorja in maščob, proizvodnji sirov brez konzervansov, ki so narejeni izključno v Sloveniji, prihajajo pa tudi novi deserti.

Stadion.si je spletni portal, namenjen promociji aktivnega načina življenja. Poleg informacij o aktivnem načinu življenja so vam na voljo tudi novice s področja športa, gospodarstva, turizma ter zdravja. 


UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0