Mediji: Brez združitve Jumbo-Visme in Soudal-Quick Stepa

V kolesarskem svetu vendarle ne bo prišlo do združitve nizozemske ekipe Jumbo-Visma ter belgijskega Soudal-Quick Stepa, piše nemška tiskovna agencija dpa. O propadlem poskusu združitve namreč danes med drugimi poročajo Sporza, Het Nieuwsblad in Wieleflits. Razlog naj bi bilo nezadovoljstvo številnih deležnikov obeh zasedb.

Mediji: Brez združitve Jumbo-Visme in Soudal-Quick Stepa

Za nameček je po pisanju Sporze svoje sodelovanje v projektu umaknil tudi Amazon, ki je bil po poročanju kolesarskih spletnih portalov pripravljen za sponzorstvo v združeni ekipi Visma-Soudal nameniti 15 milijonov evrov.

Novica o propadlem poslu prihaja nekaj tednov po objavi glede združitve na spletni strani Wielerflitsa, po kateri so se številni kolesarji in člani strokovnega osebja znašli v nevednosti glede nadaljevanja karier ter iskanja morebitnih novih služb.

Na novinarski konferenci pred dirko po Lombardiji je prvi zvezdnik ekipe Soudal-Quick Step, Belgijec Remco Evenepoel dejal, da od vodij ekipe ni dobil nobenih zagotovil glede prihodnosti.

Po zadnjih informacijah nizozemskega časnika Algemeen Dagblad bo belgijska ekipa Soudal-Quick Stepa ostala nespremenjena pod vodstvom češkega investitorja Zdeneka Bakale vsaj do konca sezone 2025, Belgijec Patrick Lefevere pa bo ostal vodja ekipe.

Še vedno pa ni jasna Evenepoelova prihodnost v "volčjem tropu", saj po pisanju kolesarskega portala VeloNews, ki se opira na belgijske medije, Bakala ni pripravljen globlje seči v žep, da bi mlademu Belgijcu zagotovil vso mogočo podporo za nastop na dirki po Franciji v prihodnjih letih.

Evenepoel je trenutno na radarju vsaj ekipe Ineos Grenadiers, ki si želi kandidata za skupno zmago na največjih tritedenskih dirkah, po pisanju VeloNewsa pa se je 23-letni svetovni prvak v vožnji na čas pred tedni sestal tudi z vodstvom Jumbo-Visme.

Nizozemska ekipa, iz katere se po koncu te sezone kot eden od dveh glavnih sponzorjev umika trgovska veriga Jumbo, je še naprej v iskanju sponzorjev. Na pomoč pa naj bi priskočili predvsem obstoječi pokrovitelji in rešili vprašanje proračuna za leto 2024.

Po pisanju Algemeen Dagblada naj bi luknjo zakrpalo nizozemsko podjetje Pon, ki med drugim bdi tudi nad distribucijo koles znamke Cervelo. Prav pri dobavi koles naj bi nastalo nestrinjanje med deležniki nizozemske ekipe, ki se je dogovarjala s Specializedom za dobavo koles.

Ekipa Jumbo-Visma je v zadnjih tednih zagovarjala stališče, da bi z združitvijo pridobila dodatna finančna sredstva, s katerimi bi lahko po proračunu konkurirala ekipam, kot sta Ineos Grenadiers in UAE Team Emirates, četudi so Nizozemci letos dobili vse tri tritedenske preizkušnje.

Eno od teh, Giro, je dobil tudi slovenski as Primož Roglič. Današnji potrjen prestop Kisovčana k ekipi Bora-Hansgrohe naj bi zaradi Rogličeve predčasne prekinitve pogodbe z Jumbo-Vismo napolnil proračun nizozemske zasedbe z vsaj tremi milijoni evrov, medtem še poroča Wielerflits.

Stadion.si je spletni portal, namenjen promociji aktivnega načina življenja. Poleg informacij o aktivnem načinu življenja so vam na voljo tudi novice s področja športa, gospodarstva, turizma ter zdravja. 


UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0