Generacija Z potuje s telefonom v roki in zgodbo v glavi

Serija Honor 400 in potovalna platforma eSky združujeta moči in s pomočjo umetne inteligence odgovarjata na potovalne navade generacije Z, ki danes išče več kot le klasično odkrivanje novih krajev. Zanjo je vsako potovanje priložnost za vizualno zgodbo, ki jo je mogoče deliti.

Generacija Z potuje s telefonom v roki in zgodbo v glavi

Po podatkih Evropske potovalne komisije družbena omrežja močno vplivajo na odločanje mladih glede izbire destinacij. Kar 42 % pripadnikov generacije Z je priznalo, da so potovanje izbrali prav zaradi objav na družbenih omrežjih. Najraje izbirajo krajše mestne oddihe, ki omogočajo več pogostih in vizualno zanimivih izletov, ne glede na to, ali gre za urbana središča, plaže ali gorsko pokrajino.

Platforma eSky mladim omogoča hitro sestavo potovalnega paketa – od vozovnic in nastanitve do zavarovanja. Pri izbiri destinacij so za generacijo Z najzanimivejše Madeira, Malta, Ciper, Alpe, Marakeš in Islandija, saj ponujajo fotogenične motive, ki jih je mogoče deliti na Instagramu, TikToku in drugih platformah.

Honor s svojo serijo 400 odgovarja na nove potovalne rituale s pametnim telefonom, ki omogoča zajem vrhunskih fotografij s pomočjo umetne inteligence. Funkcije, kot so izrez oseb iz fotografije in premik v drugo ozadje (AI Cutout), odstranjevanje mimoidočih (AI Eraser), izboljšava podrobnosti (AI Super Zoom) ali odprava odsevov (AI Remove Reflection), so prilagojene prav zahtevam sodobnega potovalnega ustvarjanja.

Za vse, ki želijo oživeti spomine, pa AI Image to Video ponuja možnost, da iz fotografij nastanejo tekoči videi, pripravljeni za objavo. Sociolog dr. Bartosz Kicior ob tem opaža, da današnja potovanja niso več zgolj premik v prostor, ampak način, kako se posameznik predstavi svetu: »Vsaka znamenitost je oder, vsaka objava del osebne zgodbe.«

Z novo kampanjo želita Honor in eSky spodbuditi mlade k raziskovanju tudi manj znanih kotičkov domačega okolja in jim omogočiti, da svoje izkušnje ujamemo in delimo brez tehničnih omejitev. V sodelovanju s potovalnimi vplivneži generacije Z raziskujeta, kako združiti tehnologijo in doživetje v novo obliko potovalnega pripovedovanja.

Image
Elekrtonski naslov uredništva
urednistvo@adriainfo.si

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Priljubljeno

Priljubljeno

Vesti

Vse vesti
0