Nov parkirni režim na Plinarniški ulici v Mariboru
V Mariboru uvajajo nov prometni režim na Plinarniški ulici. Cena parkiranja v beli coni bo pol evra, stanovalci s stalnim bivališčem na tem območju bodo lahko kupili dovolilnice za uporabo parkirišč.
Tisti, ki so na tem območju zaposleni v okoliških podjetjih, bodo lahko najeli parkirni prostor za 30 evrov na mesec.
Kot so ob napovedanih spremembah še dodali na Mestni občini Maribor, bodo prvi teden po uvedbi novega prometnega režima mestni redarji kršitelje zgolj opozarjali.
V Mariboru je trenutno skupaj na voljo okoli 2100 parkirnih mest, pri čemer dnevno beležijo približno 5400 vozil, ki se v mestu zadržujejo v različnih časovnih intervalih. Podatki občine kažejo, da je zasedenost zaprtih parkirišč v povprečju med 60 in 80 odstotki, zato menijo, da je parkirnih mest v mestu dovolj.
Ob tem poudarjajo, da je njihovo glavno vodilo pri zasledovanju trajnostne urbane mobilnosti zagotoviti višjo kakovost bivanja v mestu, a dodajajo, da je mestno središče preobremenjeno z motornim prometom. Poledice se po njihovem kažejo v prometni obremenitvi kulturno in prostorsko pomembnih delov mesta, še posebej mestnega jedra.
Na pobudo stanovalcev in nekaterih mestnih četrti kot enega izmed ukrepov trajnostne mobilnosti tudi v prihodnje načrtujejo širitev števila parkirnih mest z belo cono, čeprav pojasnjujejo, da osnovno vodilo pri tem ni zaslužek s parkirninami, pač pa spodbujanje ljudi k uporabi alternativnih oblik prevoza.
Mestna občina Maribor izvaja več projektov trajnostne mobilnosti v mestu, kot so gradnja primerne infrastrukture za pešce, kolesarje in javni potniški promet. Sem štejejo tudi načrtovano ureditev nabrežja Drave na Lentu, etapno ureditev 14 kilometrov dolge krožne Dravske promenade, gradnjo Brvi Lent-Tabor, ureditev promenade Mestnega parka, dodatnih 100 kilometrov kolesarskih poti, vzpostavitev sistema souporabe koles Mbajk in hitrih avtomatskih polnilnic za električne avtobuse.
Skupaj z državo pa načrtujejo projekte, kot so železniški trikotnik in mobilnostno vozlišče, zahodna obvoznica, podaljšek Ceste proletarskih brigad in tunel pod starim mestnim jedrom, so še sporočili iz mariborske občine.