Netflix lani povečal število naročnikov na več kot 230 milijonov

Podjetje za predvajanje vsebin na spletu Netflix je poročalo o četrtletni rasti globalnega števila naročnikov za skoraj 7,7 milijona na več kot 230 milijonov. Delnice podjetja so v četrtek v podaljšanem borznem trgovanju po objavi poslovnih rezultatov narasle za več kot sedem odstotkov na več kot 338 dolarjev.

Netflix lani povečal število naročnikov na več kot 230 milijonov

Netflix s poslovnimi rezultati v zadnjem lanskem četrtletju ni uresničil pričakovanj. Iz podjetja so še sporočili, da soustanovitelj Reed Hastings zapušča položaj glavnega izvršnega direktorja, ostaja pa izvršni predsednik. Vlagatelji so so pozdravili predvsem podatke o rasti števila naročnikov.

Netflix je v četrtletju pridobil 7,66 milijona naročnikov po vsem svetu, kar je bilo bolje od lastnih pričakovanj. Napovedovali so namreč, da se bo njihovo število povečalo za 4,5 milijona. Podjetje je četrtletje končalo z 230,75 milijona naročniki.

"Leto 2022 je bilo zahtevno, z neugodnim začetkom, a svetlejšim koncem. Verjamemo, da imamo jasno pot za ponovno pospešitev rasti prihodkov. Nadaljujemo z izboljševanjem vseh vidikov Netflixa, uvajamo plačljivo deljenje naročnin in gradimo ponudbo oglasov," je sporočilo podjetje.

Netflixov dobiček v četrtem četrtletju se je s 607 milijonov dolarjev oziroma 1,33 dolarja na delnico konec leta 2021 zmanjšal na 55 milijonov dolarjev oziroma 0,15 dolarja na delnico. Netflixovi prihodki pa so se v četrtletju povečali za 1,9 odstotka s 7709 na 7852 milijarde dolarjev.

K rasti prihodkov je prispevalo štiriodstotno povečanje števila naročnikov na predvajanje vsebin.

V prvem četrtletju letos Netflix pričakuje prihodke v višini 8172 milijarde dolarjev in dobiček v višini 2,82 dolarja na delnico.

Na položaju izvršnega direktorja ostaja Ted Sarandos, ki se mu bo po Hastingsu pridružil Greg Peters in Netflix bosta še naprej vodila dva glavna izvršna direktorja.

Netflix je je naročnike privabil s starimi in novimi vsebinami, kot je serija Wednesday, dokumentarec o britanskih kraljevih peripetijah Harry & Meghan, pa tudi s filmom Glass Onion: A Knives Out Mystery z Danielom Craigom v glavni vlogi.

Potem ko je bil Netflix več let brez konkurence na svojem področju, se zdaj sooča z močno konkurenco tekmecev z bogatimi žepi, vključno z družbo Disney+, ki je prav tako uvedla naročnino na podlagi oglasov.

Kljub novim izzivom je Netflix eden redkih tehnoloških velikanov, ki so si pridobili zaupanje Wall Streeta, saj se je cena njegove delnice v zadnjih šestih mesecih povečala za skoraj 50 odstotkov.

Stadion.si je spletni portal, namenjen promociji aktivnega načina življenja. Poleg informacij o aktivnem načinu življenja so vam na voljo tudi novice s področja športa, gospodarstva, turizma ter zdravja. 


UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0