Žitov »kruh chia roza oktober« iz Lidlove pekarne za dober namen
Žito in Lidl Slovenija tudi letos, že peto leto zapored, združujeta moči v dobrodelnem roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk. S posebnim kruhom, poimenovanim »kruh chia roza oktober«, ki so ga zasnovali v Žitu in je sveže pečen naprodaj izključno v Lidlovi pekarni, skupaj podpirata Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk.
Od vsakega v oktobru prodanega hlebčka bosta podjetji skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu Roza, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil ter njihovim bližnjim.
Hrustljava rustikalnost s semeni
Letošnji »kruh chia roza oktober« je oblikovan v hlebček. Sestavljajo ga bogata mešanica pšenične, ržene, pirine in ovsene moke. Poleg odlične kombinacije mok ga bogati še kombinacija treh vrst semen: chia, lanenih semen in sezama. Kruh je rustikalne oblike, z enim sredinskim zarezom in posut z mešanico semen. Označen je s hostijo Roza oktober.
Pomen aktivnega in zdravega življenjskega sloga
»Letošnji kruh chia roza oktober je namenjen sicer vsem tistim, ki cenijo polnovredne izdelke, ljubiteljem kruha s semeni in vsem, ki so privrženci aktivnega in zdravega življenjskega sloga,« pravi Rok Cankar, direktor pekarstva v Žitu in dodaja, da se bodo v Žitu v oktobru posebej osredotočili tudi na ozaveščanje zaposlenih prek internega glasila, prav tako jim bodo v Žitu pripravili degustacije po enotah z ozaveščevalno noto.
Pomen preventive in samopregledovanja
Z »roza« akcijo bo združenje Europa Donna Slovenija s pomočjo podjetij poleg zbiranja sredstev za program ROZA ozaveščalo kupce in zaposlene o raku dojk, najpogostejši obliki tega malignega obolenja žensk v razvitem svetu, ter o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje. Samopregledovanje je namreč učinkovit način za zgodnje odkrivanje rakavih sprememb, kar pa vodi v uspešnejše zdravljenje in večjo možnost ozdravitve.
Predsednica Združenja Europa Donna Slovenija Tanja Španić izpostavlja, da je podpora programu ROZA pomembna za zagotavljanje podpore bolnicam in njihovim bližnjim, in dodaja: “Zahvaljujemo se podjetjema Žito in Lidl Slovenija za vztrajno podporo v rožnatem oktobru in za ponovno združitev moči pri ozaveščanju svojih zaposlenih in kupcev ter finančno podpori programu Roza. Program nudi ključno psihosocialno podporo bolnicam z rakom dojk in raki rodil ter njihovim bližnjim, jim pomaga pri soočanju z diagnozo ter prispeva h kakovostnemu življenju med in po zdravljenju. V okviru programa Roza so bolnicam namenjene sekcije, podporne skupine in različne delavnice, za svojce bolnic pa organiziramo tudi vsakoletni tabor za otroke in podporni skupini za svojce obolelih in žalujoče svojce. Vaša zavezanost in podpora sta neprecenljivi, saj skupaj pomagamo mnogim ženskam, ki se soočajo z diagnozo raka.”
Lidl Slovenija se podpori Združenju Europa Donna Slovenija pridružuje že desetič
V Lidlu Slovenija delovanje Združenja Europa Donna Slovenija podpirajo že deseto leto; o raku dojk ozaveščajo s kruhom na prodajnih mestih, prek Lidlovega letaka in družbenih omrežij podjetja. “Društvo Europa Donna bomo podprli s prodajo kruha chia roza oktober, o pomenu preventive ter aktivnega in hranozavestnega življenjskega sloga pa bomo javnost ozaveščali tudi s pomočjo Lidlovih ambasadorjev na družbenih omrežjih. S svojo osebno zgodbo bo ženske k preventivnim ukrepom spodbudila predsednica Združenja Europa Donna Slovenija," je povedala Metka Šilar Šturm, vodja področja za korporativne zadeve v Lidlu Slovenija.
V času rožnatega oktobra bo na Lidlovih družbenih omrežjih ponovno aktualen tudi video, ki so ga pripravili skupaj z Europo Donno in prikazuje pravilen način samopregledovanja. V okviru Lidlove strategije za dobro počutje zaposlenih Dober lajf pa bodo za vse svoje zaposlene pripravili tudi interno aktivnost, ki bo pomagala širiti glas o pomenu skrbi zase.