Nogometni klub iz Sežane z lažnimi sledilci uničil svoj Instagram doseg

Nogometni klub Tabor iz Sežane je v nekaj urah na družbenem omrežju Instagram pridobil več tisoč novih sledilcev, s čimer se je po številu všečkov uvrstil takoj za Mariborom in Olimpijo. A hitra analiza ekipe Resnicometra je pokazala, da gre večinoma za kupljene sledilce iz Pakistana in Indije, kar je močno zmanjšalo njihov dejanski doseg pri slovenskih uporabnikih.

Nogometni klub iz Sežane z lažnimi sledilci uničil svoj Instagram doseg

Čeprav ima klub okoli štiri tisoč resničnih sledilcev, jih je zdaj kar petnajst tisoč neaktivnih, kar pomeni, da njihove objave v Sloveniji dosežejo zgolj 2,39 odstotka uporabnikov. Namesto slovenskih nogometnih navdušencev zdaj objave kluba spremljajo uporabniki iz Azije, kar dolgoročno pomeni nižjo vključenost in manjšo relevantnost vsebin.

Odločitev o nenadni pridobitvi množice sledilcev je verjetno povezana s poskusom povečanja privlačnosti kluba za morebitne tuje investitorje. Vendar je bila poteza neuspešna, saj resni vlagatelji uporabljajo medijske analize za preverjanje pristnosti spletne in medijske prepoznavnosti. Z nakupom sledilcev si je klub dejansko zmanjšal vrednost na digitalnih platformah in otežil nadaljnje doseganje lokalne publike.

Image
Elekrtonski naslov uredništva
urednistvo@adriainfo.si

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Priljubljeno

Priljubljeno

Vesti

Vse vesti
0